30 Temmuz 2010 Cuma

Hello Kıllar


Sevgilisinden kılları yüzünden ayrılan tek insan ben olacağım herhalde. geçtiği her yerde kıllarını bırakıyor hayvan. bacak kılı mı taşak kılı mı belli değil. iğrenç. her gün elimde süpürge menopoz kadınlar gibi süpür babam süpür. olmayacak kendi evinden atacağım herifi. yaşanmaz ki burda. bir de bendim böyle "yunan erkeee şapır şupur yerimm" diyen. nah yersin. pis diyorlardı "oh iki jilete bakar iş" diyordum. nah jilete bakar. heriflerin koltuk altından tina turner fırlıyor be! onlar ne biçim yere kıl döker şimdi. ıyyykk. şimdi ki hedefim rus herifçioğulları. şöyle tüyü olmasın. sakalı bile çıkmasın. lezbiyen olacağım bu gidişle zaten.
ha bu arada işe de gitmiyorum ben artık. çıktım bir günde. yapamayacağım işte zorla mı? gittim söyledim de Ray'e kendin bilirsin dedi. gerçi hep onun parasını ye ye nereye kadar ama. yok lan yemiyorum ki. alt tarafı yemek yiyorum evinde kalıyorum. gidip mücevher kıyafet mi aldırdım sanki. ama benim yeni iş bulmam lazım. para yok pul yok daha ne kadar Ray'den geçineceğim? ne zor durumdayım. SIkıldım zaten Ray'den de. bu kılları yüzünden hep. ayrılsam nerelere gideceğim? babam mı para verecek bana? nerdeee. annemin minik maaşına mı göz dikeceğim? hay bin yaprak.
yaşamaktan da sıkıldım. evimi de özledim. o elektrikleri yanmayan evimi. ben ne yaptım da geldim buraya. ne biçim çılgınlık yaptım. yertsiz yurtsuz mu kalacaktım? evcağızımın kirasını bile veremiyorum. onu da ray ödüyor. borç olarak ama. gerçi çük kadar evin çük kadar kirası.
yaşamak çok zor gerçekten. bazı zamanlarda. kıllı zamanlarda.
P.S: bazen çok yakışıklı şair ruhlu zengin ve şık bir kılsız çıksa. "Tut kolumdan çek götür beni" desem. süt gibi herifçioğlu bana dönse "hüüp diye içine çek beni" dese. "gösterelim anam" diye bağırırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder