12 Ağustos 2010 Perşembe

Hello Düş Kırıklığı!


Ava giden avlanır diye yarak bi söz var. doğru. cidden doğru. olaya götünden başladım yine. anlatayım.
hani ben bir italyan bulmuştum ya. çok centilmen,beni çok seven,gözümün içine bakan, incitecğim diye yavaş yavaş dokunan italyan. var ya o YARRRRRAAAK seviyormuş. Nerden anladım peki? herifçioğlunun mail adresini gördüm o bir yere form doldururken. eve geldim, "keh keh feyste buluyim de bunu fötölerine bakirim hihihi" dedim. bakmaz olaydım. önce karşıma bet bir surat çıktı böyle HIM tişörtlü falan. Nasıl metalci pozlar ama emo'dan öteye geçememiş derkeeenn(ana ben yine metalci bulmuşum oysaki yemin billah etmiştim. amk amk) sonra bir de baktım ki bir karıyla ilişkide!! dünya başıma yıkıldı, minare götümden ağzıma doğru ilerledi. Ağlayacağım ama. Sanki Ray'in arkasından iş çeviren ben değilmişim gibi...
Direk başıma geldi yani kendi yaptığım. aslında biliyordum bu piçliklerin bana geri döneceğini.
ve en kötüsü de bunu italyana söylemedim. yani gördüğümü. hala sevgili gibi takılıyoruz öyle.
aslına bakarsanız içim nasıl acıyor. ilk defa birinin bana aşık olduğunu hissetmiştim. ne bileyim çok aşık olduğunu..

değil ama. inanın. kimse sizi sevmeyecek. kimseden bu özveriyi beklemeyin

Lanet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder