10 Ekim 2010 Pazar

Hello yeter ama!


dün bir dışarı çıkayım dedim. iyi y.rak yedim. ulan herkesin mi çiftleşme saati gelmiş millet çift çift. "akşıım agucubugucumucucu yirinn kiii. ver çantanı tutaym, ay yemeeni yedireyim. böbeem sana bunu alayım, minik kurabiyem taşaanı yalayayım" şeklinde el ele göt göte geziyorlar. peki bana ne kalıyor? dünya göt olup üzerime sıçıyor. onlar sevişmelerinin en şirin dönemindeyken ben üzerimde eski eşofman altı tepede saç fıskıyesi üzerimde bir kapşonlu hüzünle onlara bakıyorum. zaten kendime de bakmayı bıraktım artık. kaş, kıl aldı başını gidiyor. soğuktan koruyor beni. makyajı hiç bir şey yok. böyle sana kim baksın diyorsunuz.

E haklısınız tabi

bu götün bolluğunda peheey.

üzülüyorum ama gerçekten bazen. çok mu yalnızımdır nedir. zate asosyalliğimden kimseyle de görştüğüm yok. salak gibi. evlensem de kurtulsam diyorum. ya onu da aldatırsam kalaşnikofla deşilirsem? korkuyorum da bundan.

ya ben aldatılırsam? şimdiye kadar millete taktığım boynuzlar gani gani götüme girerese? kocam pezevenk çıkarsa bir karıyla yetinmeyip on karıyı götürürse?

yalnızlık çok zor anam babam

Psikolojim bozuldu zaten.

evlancam ben!

8 yorum:

  1. bazen böyle olur. yalnız hisseder insan kendini. içine kapanır. kötü hisseder. asosyalleşir. bazen evden çıkmaz. dibe vurur. bazen gördüklerin yalnızdır, bazen sen. keder ve neşe eşitleniyor bir şekilde. geçiyor hepsi. bu da geçer elbette. evlenmek bir çözüm olabilir. ama hazır olunca. öfkelenme bence. her zaman böyle gitmeyecek yaşamın.

    YanıtlaSil
  2. bu arada hoşbulduk. boru dansı yapmadım ama çok izledim. blogunu izliyor ve tüm yazılarını okuyorum. izlemek zorundaydım :)

    görüşürüz...

    YanıtlaSil
  3. iyisindir umarım. bir daha yazıncaya dek girmiyorsun sanıyorum bloguna.

    YanıtlaSil
  4. iyi olduğunu düşünmek istiyorum.

    ilgilenirsen, blogumda, müzik, metal, kitaplar, felsefe, sanat benzeri yazılar olacak.

    YanıtlaSil
  5. merhaba ancaa şimdi bakma fırsatım oldu bloğuma. o boru dansı kate moss'un resminden dolayıydı. twitter sayfama geçiş olsun diye yaptım. falan . peki ziyaret ederim sayfanı. yorumların için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. iyi olmana sevindim. konu blogum diil iyi olmandı. yazılarında kendini hiç iyi hissetmediğin hissediliyordu.

    YanıtlaSil
  7. öyle biraz. düzelir umarım bir gün

    YanıtlaSil
  8. iyimser olmana sevindim. yazılarında kötümserdin. özür dilerim, ama, yaşamından endişelenmiştim.

    YanıtlaSil