9 Kasım 2010 Salı

.



sadece ve sadece normal yaşamak istedim. onu da sıkıcı buldum.

3 yorum:

  1. peki nerd. bir süre normal ve sıkıcı yaşanır. sonra biraz çılgınlık yapılır, çizgidışına çıkılır, frenler boşalır, sonra insan yine sakinlik, huzur, bazen yalnızlık ister. hepsi bizim için. bazen kaos, bazen huzur. oluyor. hepimize. kendini üzme lütfen. çok normal yaşadıkların, hissettiklerin.

    YanıtlaSil
  2. üzmüyorum. öyle nötr'm ki!

    YanıtlaSil
  3. tamam. peki. nötr olmak da iyi. üzülmeni istemiyorum. kendini kötü hissetmeni de. bir iki ay önce öfkeliydin kendine de dünyaya da insanlara da. daha sakinsin şimdi. aşırı alkol de alma. kafanı kitapla, müzikle, filmlerle uyuştur. ot da alma, alıyorsan :)

    hayatına karışmak için yazmıyorum bunları. hayat senin. sadece, seni iyi görmek isterim :) özel olduğun için.

    YanıtlaSil