21 Ocak 2011 Cuma

3 haftada kaç kilo verilir?


Bu soruyu son zamanlarda devasa bir eti puf'a dönmüş göbeğime soruyorum. Bacaklarım adeta bir oduna döndü bu acı gerçeği geçen pazar gördüm. sevdiceğime azıcık seksi fotolar çekeyim de gözü gönl şenlensin derken, fotoğraflardaki bacaklarıma bir baktım, gayet tüysüz dayı bacağı. yarım saat fotoşopta düzeltmeye uğraştım. eski halime döndürdüm yani :( bir zamanlar ben de 0 bedendim!!!!!!!!!!

öyle yolladım işte. bir de benimki hala bana ye demez mi! bir siktir git diyorum. of bilmiyorum! hayır şimdi 14 şubata 3 hafta kaldı. hani belki bir şeyler olur. o herif beni böyle göt göbek mi görecek?.

4 yorum:

  1. hemen 1200 kalorilik bir diete başla ara öğünü olan ve her gün youtube aç oryantal, bişi yap 20 25 dk işin zoorrr.. ama yaparsın da

    YanıtlaSil
  2. olur mu ki. çok mutsuzum :(

    YanıtlaSil
  3. nasıl olur mu kii acaip işe yarıyor, bol oryantal az ve sık düşük kalorili beslenmekkk ooh mis. bide şu prebiotik yopurtlardan ye sindirimin çoğalsıın1 oh mis :)kızım güven boşuna tıp okumuyoruz ben de kiloma dikkat ederim ama 36 beden bnm favorim yanii yap dedim yapacaksın hahah :)

    YanıtlaSil