24 Ocak 2011 Pazartesi

dandy olmak ya da ol(a)mamak



Tanrı Kate Moss'a verdiklerinin yarısını bana verseydi hepinize koymuştum.

ilk defa bir öğrencinin velisi benimle görüşmeye geldi. ben yusuf yusuf.
"Nasıl çocuğumun durumu?"

içimden "ben örtmen miyim koduumun" dıştan: "hıhı oldukça iyi"

"Biz buraya konuşsun diye gönderiyoruz da"

"ha ben de pezevnklik yapsın diye gönderiyonuz sandıydım. çocuğunuza her gün striptizin en ince detaylarını anlatıyorum. nası sakso çekilir falan" dedim yine içimden

yarakbaş ne diye soruyorsun amcık diye bağıracaktım ama zor tuttum kendimi. dıştan yine çok sevimliyim. bir de çok naif

bazen diyorum bu naifliğimin içine sıçiim minibüs boyunca müzikten midir nedir bana bir hal geldi. "ne var lan benim kate moss'tan eksik- 100 kilo fazlam var doğru- ama olsun ben de cool olabilirim gayet de. illa koko mu çekmem lazım yani. ben de cool'um dedim" otobüsten öyle bir edayla indim ki. böyle catwalklar falan. derken hayvani uzunluktaki atkım götüme başıma dolaştı. orda bir gitti havam.

"Aman ne var gider şarap alırım" dedim. hani böyle bir billie holiday bir şarap. gittim 7.5 milyonluk şarap aldım çıktım. bu parasızlıkla tarrak dandy olurum ben.

kimi kandırıyorsam. cool da olmaz benden bi skim olmaz benden.

2 yorum:

  1. :):):)
    formdasın yine sevindim.

    YanıtlaSil
  2. hayvani uzunluktaki atkının götüne başına dolaştığının hayali bile yetti arttı:)) Kate'i sktiret sana bişey olmasın.

    YanıtlaSil