18 Şubat 2011 Cuma

Hello 1. bölüm



Tanrım bana rujumu sürmem için 1 dakika verir misin?


elimde bavul yeni inmişim uçaktan. ağzıma 2dakikalık uykudan kalmış salyam kurumuş. yüz göz makyajlı ama rujum eksik. acaip çişim var. padişahın sol taşağından mamul bir keyif pezevengi olduğum için iki arada bir derede de götürmüşüm şarabı. tek ihtiyacım olan tuvalet yani. öyle çıkayım sevdiceğin karşısına. ben aval aval wc ararken bir sesle irkildim. "LAL". evet karşımda nur topu gibi sevgilim duruyordu. ben de içimden tanrım niye ruj sürmeme izin vermedin diye hayıflanıyordum. neyse öpüştük arabaya gidiyoruz. "canım bekle babam tuvalette gelcek"dedi. benim gözler yerinden çıktı. amk sevgilim kendin yerine babanla geldin ağzıma sıçtın. neyse bindik arabaya babası konuşkandı baya. tabi bu benim gibi biri için iki büklüm olup sürekli şebek gibi saygılı bir şekilde sırıtmak anlamına geliyor. bir görsen bendeki yeni gelin süzülmelerini peey!! neyse eve geldik. ben şöyle bir ailesini ziyaret eder sonra ona geçeriz herhal diye düşünürken annesinin şu sözüyle irkildim. "gel odanı gösterelim". kan beynime sıçramış bir şekilde takip ettim onları. sonra rahatladım. bana hazırladıkları oda onun bebişimin odasıydı en azında. bu her türlü seks demekti.

neyse akşam yemeğidir falan derken uykular geldi tabi. biz "uaahh iyi geceler" eşliğinde odamıza çekildik. benim uykum falan yok halbuki aklımda neon harflerle "sevişmek" yanıp sönüyor girdik odaya öpüşmeye başladık. bir süre yiyiştikten sonra canım sevgilim bana şunu söyledi. "hadi bakalım uyu yorulmuşsundur sen" ben " senin ağzını yerim ben yatak demek seks demek" diye içimden taklalar atıyor "o dişini fırçalamaya gittiğinde giyerim babydollumu sürerim kırmızı rujumu yayılırım tablo gibi" diye planlar yapıyordum. "e hadi yatalım canım " dedim o coşkuyla. gelen cevap şu oldu:

"CANIM SEN BURDA YAT BEN BİZİMKİLERİN DIR DIR YAPMALARINI İSTEMİYORUM O YÜZDEN BAŞKA ODA HAZIRLADILAR BANA"
çükün düşsün bebeğim geber bebeğim. arka fonda die die darling çalıyor. sanırım bu sürekli benim hayatımın arka fonu olacak.
o gece mecbur öyle uyudum.

LAL amacına ulaşacak mı? iç çamaşırları boşa mı gidecek? maceramın ikinci bölüm için bekleyiniz.

1 yorum:

  1. hadi hadi hayatın çok düzeldi. iyisin. uçakla sevgiliye gitmek. :)
    ayrıca, bak, ilk kez belki de, bir erkek seni ciddiye alıyor. ailesinin evine götürmüş. inanılmaz bu. romantik komedi filmi gibi. ve oğlan, çok hoş bir davranışta bulunmuş. düzgün davranmış. seni seks makinası olarak görmemiş, senin kendini gördüğün gibi. geçen aylara oranla ne iyi gidiyorsun bak. iş, aşk. bari bu oğlanla ilişkini harcama :)

    bak, evleneyim, diyordun. belki, bu oğlan senin beyaz atlı prensindir. :) aman, sevişmekten öldürme adamcağızı. :) biraz seks bilmiyor gibi davran da evliliğe götür oğlanı :) çok deneyimli durursan, oğlan kaçar senden. :)

    bi de ne bu libido sende. :))) seksten başka şey yok mu aklında. sanksi seksle geliyo yaşam enerjin :))))

    bak, yazdığın zaman haber ver bana.
    gelip okuyim.
    hep kayboluyon.
    yazı beklemek kötü oluyo.
    seni merak ediyorum çünkü sonra.
    merak etmek, beklemek, insana zor geliyor.
    :))

    YanıtlaSil