4 Eylül 2010 Cumartesi

başlığını s.kiyim


İçimden bir şeylerin nasıl kopup gittiğini bilemezsiniz. her şey daha kötüye gidiyor ve ben ölmek istiyorum. Ray'in tüm bedduaları tuttu sanırım.

içimi deşiyorlar sanki hançerle o yok şimdi. tüm risklere katlandığım bir aylık cennetim siktir olup gitti. yalancıydı ve ben o gözlerinde dünyayı görmüştüm.
herşey şöyle gelişti.
ben buna kız arkadaşından ayrıl diye ısrar ediyorum. o da ayrılmyordu. dedim bir bokluk var bari çakallık yapayım. gittim tüm beraber fotolarımızı face'e koyup tagledim. arkadaşlarımın arkadaşları da yaptım hepsini. Sonra biz bununla msnde konuşmaya başladık işte kameralı. ben tutturdum ayrıl diye. aradı bu beni konuştuk baya. ayrılmazsan yüzümü görme dedim. o da bari günaydın iyi geceler mesajı atayım dedi. bunları dedi, güzel. ardından bir daha haber yok. msn.2e geliyor musun dedim muzik festivalindeyim dedi. dün aradım yarak gibi bir ses tonu. kız arkadaşından ayrıldığını bunu da facebookta görebileceğimi söyledi. gördüm sevindim dedim. akşam yine ses yok.

köpek gibi içip içip barlara atladım ben de. birini gözüme kestirdim aha dedim benimkine benziyor bu. yanaştım böyle konuştuk neredensin falan diye. tamam oldu bu dedim. 2 saniye sonra bu arkadaşımın kıçında.

şansımı sikeyim!

onu özlüyorum, çok özlüyorum. gözlerinde neler neler görmüştüm ben onun. öylesine derindi.

içimde binlerce çizik v biliyorum ki bunu hakettim.

1 yorum:

  1. boşveeer. unut ray'i filan. şimdi yokluğunda kurguluyorsun. gözlerindeki derinlik de belki sadece senin gördüğün derinlik.

    çizikler, yaralar. oluyor. herkeste.

    geçer.

    bu günler de.

    YanıtlaSil