4 Eylül 2010 Cumartesi

hello bulanıklık


tutsana ellerimi ellerimi görmğyor musunmuş
sikerim lan senin elini. amacı bilmiyoruz sanki. kimi kandırıyorsun diyorum. eller değil taşaklar. boş kalan çavuşlar taşaklarını avuçlar.
ha yazmaya başladın di mi yavşak diye soracaksınız. başladım işte boş kalan çavuş oldum. italyanım bamya kadar çüküne rağmen beni terketti. umarım tuvalette bir Türkle karşılaşır da. Türksün göster ürksün sözcüğü bizzat hayat bulur şu bedende.
öyle üzgünüm ki intihar falan mı etsem diye düşünüyorum. götüm de yemiyor halbusi. diyorum siktir et lan yaşa.

ama hep mi aynı hayal kırıklığı olur? mutlu aşk olmaz mı lan? biri gerçekten birini sevmez mi? hep mi maval okuyoruz severken? birisi de "al benliğim ister sik ister at ister öp" diyemez mi? anlamıyorum niye böyle

herşeyimi veriyorum oysa. aşkımı sevgimi piti piti bakışlarımı. kaba tabirde de veriyorum lakin yetmiyor.
züğürdün çenesi yorarmış derler. bildiğin aşk züğürdüyüm. misal p.s I love you filmini ele alalım. o gerard butler benim olsa verirdim diyeceğim de zaten vermişim vereceğimi. daha nasıl ekstrem duruma ulaşırım. ha ölürüm taparım diyeceğim de sevdiğim hangi insana tapmadım? ne olacak bu halim?
teletabiler alıp ruhumu binbir nunuya bulasalar bile düzelmeyecek gibiyim.

hep şikayet hep şikayet derdi italyan ki o da şikayet ederdi.

sikiyim italyanını bana bir şey olmasın!

1 yorum:

  1. umarım iyisindir. okursun yazdıklarımı. yazarsın. ilgini çekerse blogumu da okursun.

    sevgi var, mutlu aşk da var.

    kendini dibine kadar kaptırmasan düzelir.

    boşver italyanı filan.

    bir aşk yoluyla, bir erkek yoluyla mutlu olmaya çalışma.

    önce kendin olduğun kendi başına mutlu ol.

    bir erkeğe ihtiyacın olmadığı zaman kuracağın ilişki daha iyi olacak.

    sen, sevgi, aşk değil, bağımlı oluyorsun.

    önce kendini sev. lütfen.

    YanıtlaSil